الأحد، 6 مايو 2012

خطرفة


يا ريت محدش يركز في حاجة من اللي أنا كتباها ..عشان دي خطرفة 

(1) محتاجا قوي إني أذاكر .. حسا إن المذاكرة هتخليني أدور على نفسي ، محتاجا قوي ألاقي نفسي 
يا رب ألاقيها ..

(2) شهر مايو .. هذا الشهر المرعب ، بيعدي بسرعة وفي نفس الوقت بتقل ووجع ، مش عايزاه يخلص وحاطا إيدي على قلبي ، إزاي لما يوم 31 ييجي هواجه حقيقة إني بقيت 21 سنة .. أنا عارفا إني أصغر من كدا بكتير !

(3) نفسي سارة تلحق هندسة .. يا رب تخش هندسة معايا 
حاسا أنو في فراغ كبير هتملاه وهتشغلني لو دخلت 

(4) لسا لحد دلوقتي مسمعتش ألبوم منير .. شغلت أغنية واحدة (يا رمان) وإتوجعت قوي .. بكره أما أبقى هشة لدرجة إن أغنية ممكن تخليني أتوجع أو أعيط .
قررت إني مش هسمعو ، عالأقلل في الوقت دا .

(5) بقيت غريبة قوي !
لما بفتكر إن حد عمل فيا حاجة وحشة أو جرحني بقول الله يسامحو ، بس لما بفتكر لنفس الشخص دا حاجة حلوة بحس إني بكرهو قوي وببدأ أتغل وأحسبن ..
شكلي بيبقى يضحك قوي وبمسك في أي حاجة أعصرها .. بتبقى حاجة بين الشهنفة والعياط كدا مش عارفا إسمها إيه :D :D

(6) مبقتش أعرف أنام غير على صوت الحصري ، هوا اللي بقى يعرف يوقف حرب الكواكب اللي في دماغي أول ما يقرا ، بحس أنو بيطبطب عليا بحنية لحد ما أنام .

(7) عايزا أقول للدكاترة والمعيدين بتوع قسم حاسبات أو أي حد بيدينا 
" رغي * رغي كلامك سلطة .. راسي كأنها حتة زلطة @_@"

(8) عايزا أتفرج على فيلم "The Last Song " 

                    تتمسو بالخير ..



مقطع من فيلم
The Last Song
If you want to say good bye , I don't want to hear it 


    





ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق