الأحد، 19 أغسطس 2012

إنتا عيدي ^__^




إزيك ؟:D

بما إن بكرة العيد بقى .. وتلاقيك قاعد بتبلطج على كل اللي حواليك وبتقلبهم في العيدية ومش فاكرني كدا خالص ولا عملت حسابك تبعتلي عيديتي مع أي فراشة أو عصفورة خضرا :(
بس أنا بقى فاكراك على طول وقلت أعيد عليك بكام كلمة حلوين كدا .. عالله يتمر XD XD


مش عارفا إنتا مستني زيي أول عيد نقضيه سوا وأول رمضان نفظر فيه سوا وأول كل حاجة حلوة وإحنا مع بعض ؟
حاسس بحلاوة روحي حواليك في العيد قبل ما تشوفني زي منا بفكر فيك كدا دلوقتي ؟
مستني" كل سنة إنتا طيب" مني زي منا مستنيا "كل سنة وإنتي طيبة " منك ؟



أنا كأماني بحب أروح صلاة العيد بالبلالين قوي في نهار العيد .. بحب أكل بيتيفور بالشيكولاته جدا :D

أنا دايسا معاك في أي نوع شوكلاتات على فكرة بيس يعني :))


عايز تفطر إيه في نهار العيد ؟

أنا آه هكون مبعرفش أعمل كحك وبسكوت لوحدي بس ممكن نقلب طنط وماما في شوية بيتي فور وكحك وبسكوت هنصرف يعني !
ونقعد ناكل مع بعض بقى لحد ما نتخن ونبقى قاااااااااااااد كدهون
الأكل معاك بيخليني أنسى الدنيا وبيفتح نفسي قوي قوي :D :D


عارف كمان .. أنا مستنيا أول عيد هنقضيه مع البنوتة بتاعتنا .. أيوا هيا دي اللي حطالك صورتها العسل دي .. شبهك .. حتة منك كبرت جوا مني

يخربيت كدا دي هتتدلع دلع السنين :) :)


هتبقى كدا إدبست في عيلتين يا بابا هتجيبلنا إحنا الإتنين بلالين وشوكلاتات وحلويات لحد ما نقول يا بس .. فاهم !؟



العيد معاك هيبقى بتلاتين أربعين عيد .. كل بوسة في جبيني منك هتبقى عيد ..

كل مسكة إيد بحنية .. هتبقى عيد ..
كل دلع هتدلعهولي .. كل جنان هتجننهولي .. وكل مقلب بتعملو فيا ..
عيد ..


كل سنة وإنتا طيب يا عيدي وعيديتي وعمري كلو ^_^



حبيبتك .. أماني 






هناك تعليق واحد: