الثلاثاء، 8 نوفمبر 2011

ماسياتي

 ~ مـــــــــاسيـــات ~

 
ماسيات .. هو الاسم الذي أختارته الأقدار لمدونتي
كنت أفكر في اسم للمدونة، ورست سفن أفكاري عند "مرثيات"
وفي أثناء كتابتي لأسم المدونة باللغة الأنجليزية 
إذا ب حرف ال
R
يعطل في لوحة المفاتيح
ليصبح اسم المدونة
maseyat
بدلا من
marseyat

لم أكن أتوقع أن تبدأ رحلتي في عالم التدوين بصدفة طريفة مثل هذه

لكن نعم .. إنها الحياة
كلمات سوف أرددها كثيرا ..

سأسعى قدر الأمكان  لأجعل من كل تدوينة "ماسة"
فلعلها تجد نصيبا من اسم المدونة
أولى مدوناتي هدية متواضعة لمن ألهمتني حب الكتابة
وساعدتني في أنشاء أول مدوناتي

شكــــرا واحدة لاتكيفي ليساندرا

^_^       
أذن .. أنتظروا  مـــــــاسيـــــــاتي





هناك 16 تعليقًا:

  1. صباح الخير أماني
    أنا أول تعليق :) بإذن الله

    أولاً أحب أبدي إعجابي بتقدمة مدونتك
    وعجبني جداً موقف القدر من إسم المدونة وتدّخلها للتغيير :)
    ماسيّات أحلي كتير جداً من مرثيات
    وبإذن الله كل تدوينة تكتبيها تكون علامة وماسة فعلاً

    أنا سعيدة جداً بيكي وسعيدة بإن إسمي ذُكِر علي صفحتك ولو إني ماعملتش أي حاجه يا أماني والشكر لكِ أنتِ لذوقك ورقّتك

    باقة زهر وأجمل تهنئة لبداية بإذن الله موفّقة

    في انتظار الماسة الأولي :)

    Lyssandra

    ردحذف
  2. بدايه موفقه يا اماني :)
    ومن حسن لأحسن ان شاء الله :)

    ردحذف
  3. ليساندرا .. أنا أيضا بانتظار الماسة الأولى
    شكرا عزيزتي :)

    حامد .. مرورك نور المدونة ، ومهتمة جدا برءة نقدك أكثر من أي شئ :)

    ردحذف
  4. ان شاء الله يا اماني تكوني موفقه وتبهريني بتدويناتك :)

    ردحذف
  5. bent 7awa18:28

    ان شاء الله يا مونى تبهرينا فى المدونه دى
    و تبقى مشهوره و الناس كلها تتكلم عنك بقى
    و ااقولها يا جماعه دى صحبتى و اختى
    waaaait u ya mony

    ردحذف
  6. mohamed elseba3y18:50

    ان شاء الله تبدعى فى المدونه ونشوف دايما منك ماسيات فى عالم الابداع

    ردحذف
  7. مبروك حبيبتى المدونه ان شاء الله تنجحى فيها كتير وتمتعينا بتدويناتك ان شاء الله

    ردحذف
  8. احمد يوسف06:00

    ان شاء الله ربنا يوفقك يا اماني
    انا طول عمري بحب الكتابه وبدور علي الناس اللي بيكتبوا حاجات تقدر تعبر عن اللي جوانا بطريقه كويسه
    هاكون سعيد وانا بقراء مدوناتك وان شاء الله تكون كويسه.....

    ردحذف
  9. congrats ya amany rbna ywf2k w3gbtny gdn tre2t bdaytk wyarb tb2a d awl sotor f ktabt most2blk ya 2amar :)

    ردحذف
  10. bent 7awa : شكرا يا رنا ربنا يخليكي يا رب :)

    ردحذف
  11. mohamed elseba3y
    وأنا في أنتظار مرورك دائما :)

    ردحذف
  12. Marwa elhefnawy

    نورتي المدونة يا مروة ويا رب يسمع منك
    مستنياكي دايما هنا :)

    ردحذف
  13. أسماء : ربنا يخليكي يا أسماء
    بحبك جدا :)

    أحمد يوسف : شكرا يا أحمد عل كل حاجة ، شكرا على كلامك :)

    ردحذف
  14. golden14:36

    بالتوفيق يا موووووووووووووووون
    ف انتظار المزيد من ماسياتك :D:D
    وطبعا انا اهم ماسه ف حياتك
    مابحبش اتكلم عن نفسي =))

    ردحذف
  15. غير معرف20:58

    بجد أجمل إسم يا اماني .. و روعة فعلاً اختيارك و إن شاء الله ربنا يوفقك يا جميل ..
    و في انتظار أول ماسة ليكي ..
    و الحمد لله فعلاً .. إن الكيبورد عندك بايظ .. اشكريه بدلاً مني الله يخليكي :) <3

    RooH al Hiah

    ردحذف